Friday, September 22, 2006

Salam Ramadhan & A Love Like No Other


Beautiful song from Zubir Ali...siapa tak pernah menangis.

Untuk semua rakan bloggers, Anggerik Merah ingin mengucapkan Ramadhan Al Mubarak.

Semuga kedatangannya memberi kedamaian & ketenangan dijiwa kita semua.
Semuga segala amalan kita diberkati olehNya.
Semuga kita sentiasa diberi pertunjuknya dan dilindungi oleh Nya walau dimana pun kita berada dimuka bumi ini.
Semuga kita semua diberi kejayaan dunia dan akhirat.
Semuga kita diberi keberkatan disepanjang bulan yang mulia ini.

Anggerik Merah ingin menyusun jari sepuluh memohon kemaafan seandainya yang tertulis, tersalah bicara, terkasar bahasa secara tidak disedari menyakiti hati sesiapa dialam cyber ini maupun dialam realiti. Sesungguhnya yang cacat cela itu adalah kelemahan diriku sendiri. Yang terbaik adalah dariNya jua.

Rakan-rakan yang dikasihi semua, izinkan Anggerik merah mengundur diri buat seketika waktu. Insyaallah, sekiranya dipanjangkan umur dapatlah kita bertemu lagi dialam cyber atau di alam realiti.

Ceria-ceria selalu...

.....and this lovely poem is dedicated to all of u out there...

A Love Like No Other

I never felt a love

Like this before

It's a love like no other

Something I have always hoped for

A love with friendship

Humour and heart

A bond so strong

It would never part

A love that makes you smile

From ear to ear

A love that is joyful

Without any fear

A love that is beautiful

From the inside out

A love with no tears, Pain, or doubt

A love with soul

So tender and true

A love that I have found

Only in you...you....you and all of you

- Author Unknown -

Keep smiling, laughing...& loving..:-) :-) :-) :-)

Anggerik Merah
anggerik2005@yahoo.com

22 comments:

bunga rampai said...

Salam Ramadhan Anggerik Merah.

Moga Allah sentiasa mengharumimu dengan rahmatNya di mana jua berada.

ays_as said...

selamat menyambut Ramadhan!!...
selamat beribadat!

maklang said...

Selamat meyambut Ramadhan...Jangna nangis bila berbuka sorang2...ingat2 kami sentiasa menemani AM ....

Izhal said...

saya pun mau susun sepuluh jari cyber saya minta maaf kat kak kalau2 ada salah silap dalam dunia cyber kita ni neee... selamat berpuasa :)

Idham said...

salam Ramadhan Al Mubaraakk...buat anggerik di rantau :)

psst....itik tak puasa tau...rajin2 la bagi makan....:)

idham

Syikin said...

Salam kenal,

Salam ramadhan utk Anggerik Merah.

Led said...

Semoga Ramadhan kali ini menjadi Ramadhan yg diberkati....

anggerik merah said...

bunga rampai,

Salam untuk mu jua.
--------

ays_as,

same to you. You take care.

------

maklang,

terima kasih maklang kerana sentiasa menemani.

Tengah rindu kat Paklang di Perth?

----

Izhal,

arigatogozaimas. Dah sampai Bangi ke?

----------

idham,

terima kasih.

Ok don't worry, itik2 tu akan sentiasa dijaga & diberi makan. Nanti boleh tangkap & sembelih buat rendang masa raya..hehehe
------------

Syikin,

salam kenal juga. Terima kasih. Been to yr blog . TQ.

--------

Led,

terima kasih. Been to yr blog too.

rubyahmad said...

Hi Anggerek Merah,

Wishing you, 'Ramadhan Mubarak'.

Take care dear.

Kak Teh said...

selamat berpuasa AM! dan semoga abadat kita diterima Allah.

Azer Mantessa said...

selamat berpuasa kepada anggerik merah dan pengunjung2 blog ini.

Nong said...

Selamat menyambut Ramadhan Al-mubarak. Take care dear...

simah said...

Salam ramadhan ...being a strong person that u r i am sure u can go thru this ramadhan this year with all the blessings n peace of mind..insyaAllah..

anggerik merah said...

Kak Ruby,

Thank you
-------


Kak Teh,

Thank you

-------

azer,

Thank you. Been to yur blog. You too have lovley family and nice songs too.

---------

Kak Nong,

thank you. Welcome back.

------

Simah,

thank you. Hope you had enjoyable holiday.

Has said...

Anggerik,

He he he, got your message last night while in the 8th rakaat. Selamat berpuasa, jangan nakal2

anggerik merah said...

Has,

Selamat berpuasa..Tadi tengok your resepi collections of kueh..

Tersenyum when you said "jangan nakal2.."

U take care!

Ordinary Superhero said...

Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak. Semoga amalan diterimaNya. InsyaAllah.

thewailer said...

salam Ramadhan! first time here!

JoKontan said...

Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak.

Raya balik tak ?

(Baru posa ser hari dah criter raya)

Ya Ampun..

anggerik merah said...

OSH,

TQ. Wish your family & you have a wonderful Ramadhan too.
----------

thewailer,

TQ. Same wish to you. You had been here many times before.
---------

Jo,
TQ. Ramadhan Mubarak to you & family too.

Nak Raya kat sini dulu..lepas tu baru balik..

Kak Lady said...

Salam Ramadhan juga buat Anggerik..

Moga kita bertemu lagi....samada di alam cyber atau realiti....Insyaallah...

anggerik merah said...

Kak Lady,

Insyaallah kita jumpa lagi